Lördagen då...

Jaha... min favorit åkte ut ur idol igår... sur som en citron blev jag :-/
Ska f-n inte kolla på idol mer!!! Skitprogram...

Lördagen började med att jag och barnen hälsade på hemma hos Sandra och Pontus, trevligt :)
Kaffe och prat i massor.

Sen bar det av hem till mamma på middag.
Kyckling, ris, currysås och sallad serverades de, huuur gott som helst :)
Efter middagen fick barnen sitt lördagsgodis och se på bolibompa, sen va de Spiderman på tv och de gick ju också hem :P

Jag och lillebror bosatte oss i köket, han slet fram gitarren och sen satt vi i timmar och ylade olika låtar hit och dit.
Skitkul! Blev bla lite teenage dirtbag, Papa Roach och så lite Kelly Clarkson :)
Hur de lät vette fan men mamma och Johan kom i alla fall inte in och klagade och inga grannar bankade på dörren eller i taket så de kan ju inte ha varit så hemskt ;)

Kul nu när brorsan har blivit lite äldre, inte för att jag inte älskade honom när han var liten med, men vi har kommit varandra närmare det senaste året.

Vi blev kvar här också, barnen sover i lillebrors rum.
Mamma och Johan ska tydligen också lägga sig... vette tusan vad jag och lillebror ska hitta på, är ju inte trött än :-/
Vi får väl busringa eller nåt, haha... nej då, sånt har man väl vuxit ifrån i alla fall :D

Lägger in några bilder från kvällen.
Ha en fortsatt trevlig kväll! :)


Snygga kläder va, hehe :P



fotoshoplek :)



och så bilden i original :P bror min vill slå ihjäl mig just nu men jag lägger ut bilden ändå :D så om jag inte uppdaterar inom en snar framtid så vet ni vem ni ska anklaga ;)



Underbara barnen snaskar i sig lördagsgodis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0