Spindelkvinnan!

Igår var jag spindelkvinnan :)
Amy fick ett ryck nere på Annas Krog i förrgår och började måla om ett rum där.
Så igår ville jag vara snäll och traskade ner med en roller till henne... alltså, hon hade en men den var så liten ju :P
Nu blev ju den rollern jag kom ner med aldrig använd men hur som helst, när jag stod där och studerade Amy som slet som ett djur så fick jag själv värsta rycket och började måla jag med.
Så där stod vi, och målade, och det gick ju hur bra som helst. Jag nådde dessutom upp till dom ställen som hon inte nådde till så vi delade upp målandet och var supereffektiva!
Sen slog det oss... hur tusan ska vi nå upp bakom frysen???
Alltså, det står en frys mitt i vägen för att kunna nå bakom och upp till det hörnet... och man kan ju inte måla halva stället...
Det är dessutom aphögt i tak där så vi stod och klurade ett tag.
Sen hoppade jag upp på en stege, klättrade på väggen och upp på fönsterbrädan som finns där bakom.
Jag stod med händerna i taket, en fot på frysen och en på fönsterbrädan... ehh, haha!
Amy fick syn på mig där uppe och utbrast: "värsta spindelkvinnan!"
(Och ja, det fanns en och annan spindel där bakom. Tur att man inte har spindelskräck ;) :P )
Sen kom Elvis in i rummet, han stirrade med stora ögon och gapade med munnen och så sa han: "Mamma! HUR kom du upp dit?! Kom du upp dit som Spindelmannen?!"
Sötnosen :) Han var hur imponerad som helst, men också lite orolig att jag skulle ramla ner.
Och helt ärligt talat, ett tag fick jag rejält med kramp i benen och det var ju inte gott om ställen att hålla i sig i, så jag trodde nästan själv att jag skulle rasa rakt ner i frysen :P
Men det gick bra och vi blev faktiskt helt klara... eller ja, vi har taket kvar... men vi får väl ett nytt ryck om någon vecka och tar det med :)
 
Skriver mer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Nettan så klart!

Jasså,så nu har du också börjat med detta:) Fast lite dåligt uppdaterat är det visst! Hehe.

Hejja Robin B!!

Ses, puss

2008-11-26 @ 23:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0