Blä för påsk.


Hej tjena hallå!

Jaha... De här me blogg har inte funkat så bra den senaste tiden.
Men nu så!
Nu har vi flyttat, men de är långt ifrån klart.
Har inte fått upp allt än, har inte ens fått dit alla saker än.
Men de tar sig, sakta men säkert :)
Och internet har jag igen nu så då ska de förhoppningsvis bli lite bättre me uppdateringarna här på bloggen.

Vi trivs för övrigt bra på nya stället.
Lägenheten är jättefin och barnen har redan skaffat sig nya kompisar.
De är ju ett otroligt barnvänligt område.

Just nu är jag hemma hos mor lilla mor och dricker kaffe och sitter vid datorn som en annan datanörd ;)
Ska snart hämta barnen på dagis och sen bär de av hem.

Har mått lite sisådär dom senaste dagarna, men de brukar jag göra under påsken. Anledningen till de är att min pappa gick bort på påskafton 2002 och fyllde år 6:e April. Så jag känner mig alltid extra känslosam och lite nere under påsken... :( Tänker alltid extra mycket på pappa och gråter för de mesta när de är påsk.
Men de är väl inte så konstigt.
Blä för påsken!

Nej, nu ska jag börja packa ihop mig här så jag inte kommer för sent till dagis.

That's all folks! // BiNA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Påsk för dig, midsommar för mig :/ helst under någon högtid :/



Wehoooo, ösmobo! Hör av dig när du kan! Är nog hemma ett tag nu framöver :D



2009-04-09 @ 01:10:34
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Mamma Merio

Nämen hörru skruttgumman - du uppdaterar din sida ungefär lika ofta som din bror, dvs. nästan aldrig. :-O ;-)



Jaja, ni har väl något roliga för er och det är ju bra i så fall, i och för sig. :-)



Puss, puss!/Mamsen.

2009-04-17 @ 07:26:33
URL: http://www.tettemerio.se
Postat av: Mamma igen

roliGARE, skulle det såklart stå och ordpolis som jag är så måste jag ju bara då korrigera det. hehe. ;-)



Puss igen!/Mams.

2009-04-17 @ 07:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0