Långpaus :S


Men jösses...
Nästan en vecka sen jag skrev sist.
Fy skäms...

Men, vi har varit sjuka.
Hela den här veckan. :/
Trist som tusan, man gör inte annat än hostar, nyser och snorar :(

Helgen va bra.
Barnen va ju hos sina pappor redan från torsdagen.
Så torsdag och fredag umgicks jag me Jessica.
Och i lördags träffade jag en gammal vän som jag inte umgåtts me på hur länge som helst.

Jag orkar inte skriva mer detaljerat om helgen, de skulle bli alldeles för långt för att någon skulle orka läsa de ändå ;) Men jag måste ju bara säga att jag och Jessica är totalt BÄST på Blink 182 - All the small things! Haha! :)

Nu längtar jag verkligen efter att få tillbringa en hel helg me mina barn!
På lördag ska vi fira Isolde också, hon fyllde ju 3 år i lördags (14/2, på ALLA HJÄRTANS DAG!) :)
Så vi ska ha kalas för henne hemma hos mamma på lördag.

Nej, nu ska jag dra ett varv me dammsugaren här.
Man blir ju tokig av att bara sitta...

That's all folks! // BiNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0