Noll skrivlust...


Hej!

Jag är seg på att uppdatera, jag vet.
Har inte haft den minsta skrivlust den senaste tiden, tyvärr.

Idag är dagis stängt, dom har planeringsdag, så jag och barnen ska åka till Södertälje och hälsa på Pernilla nu vid 12. Försöker träffa henne så ofta vi kan, hon är ju trots allt min bästa vän och den vän jag haft längst av alla.
Hon ställer alltid upp och både jag och barnen älskar henne enormt mycket!

Mer uppdatering än så här har jag inte tid me tyvärr.
Men jag ska försöka bli bättre på att skriva.
Men tills skrivlusten återkommer får ni ha överseende me att uppdateringarna kommer lite sporadiskt när jag har ork och lust.

Lägger in en låt me Alter Bridge som jag känner mycket för just nu.

Alter Bridge - Watch over you


Ha en trevlig onsdag! // BiNA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

Japp vi hade det skönt :)

Okej, ja det kan vi ta v:) Nästa vecka menar du eller ? :)

2009-02-27 @ 02:29:12
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag skulle på ett möte på nynäsvård och där får man inte ha piercingar så jag tog ut dom. Sen fick jag inte i skiten igen. Men jag fick i den igår igen :)

2009-03-07 @ 16:18:24
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0