Sjuklingar :/


Torsdag.

Vi har varit hemma idag.
Elvis kräktes i natt och Isolde hade feber i morse... Suck.
Stackars små troll :/

Men vi har inte legat på latsida för de, vi har tvättat och jag har städat :)
Haha, barnen älskar att gå i tvättstugan (?!), kan någon förklara detta fenomen? :P
Men de är ju bra.

Nu tycks dom må bra i alla fall, dom har ätit som vanligt och lekt me varandra.
Men vi får väl se om de händer något i natt.

Och vi som hade tänkt åka till Pernilla i kväll. En annan dag?

Idag har jag känt sådär "blä" igen...
Men jag bestämde mig för att göra en massa saker så slipper man tänka på att allt känns "blä".
Har haft en sån vecka över huvud taget.

Fick besök idag, av en person som vill att jag ska måla en tavla till på lördag.
Han ska ha den som en födelsedagspresent åt en släkting.
Ska bli kul, de ska jag pyssla me när barnen somnat, vilket borde bli väldigt snart.

Fick erbjudande om att jobba fredag + lördag kväll också.
Men har ju barnen så de går ju inte :/

Ja, så har våran dag sett ut. Sjuklingar och städning.
Kul va? :)

That's all folks! // BiNA

Kommentarer
Postat av: Sarah

Den person som säger att jag har "gått om tid" ,"är såå uuung" "borde vänta" "inte ska stressa" osv, skjuter jag! hahaha. Alltså, jag kan inte förklara känslan så jag försöker inte ens :P

Du som har barn borde veta..

2009-02-06 @ 16:57:47
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: kusin Elida

Åå du har en blogg?! Vad kul!! Kram!

2009-02-09 @ 12:41:41
URL: http://elidajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0