Skrivkramp.


Hej hej!
Jag lever.
Har bara fått skrivkramp och har inte känt för att skriva alls...

Men nu så! Ska försöka få ner ett par rader här.

Idag har jag varit på BVC me barnen.
3-års och 5-års kontroller.
Både Isolde och Elvis håller sina kurvor och båda är friska och krya.
Dom fick vägas och mätas båda två.
Och Elvis fick kolla synen, han ser perfekt! Skönt! :) Man måste ju kolla de nu när de snart är dags för skola.
De här va hans sista besök på BVC, sen blir de skolsyster.
En spruta fick han också, som alla barn får vid 5-års ålder. Och va duktig han va! Är imponerad. När BVC-sköterskan stack honom i armen sa han inte ett knyst, sen när hon sa att de kunde kännas lite kallt och kanske svida lite så svarar Elvis -"De känns skönt, de va ju inte farligt" (?!) Duktiga kille! :)

Isolde fick visa att hon kunde hoppa, visste va olika föremål va, att hon kunde sparka boll och att hon kunde rita.
Allt gick som en dans! :)
Duktiga barn man har! :)

För övrigt har de inte hänt så mycket här, eller allt vill man väl inte skriva om i bloggen heller.
Men de får ni stå ut me.

Nu har jag i alla fall uppdaterat lite, men som sagt, skrivlusten är inte på topp just nu.
Ska försöka skärpa till mig och börja uppdatera varje dag igen.

Ooohhh! Just de!
I natt när jag låg och inte kunde sova (som vanligt) och bläddrade bland kanalerna så började plötsligt ett avsnitt av McGyver! Wiii, va glad jag blev! :)
Jag ääälskade den serien när jag va liten, han är ju så himla smart och kan bygga va som helst av nästan inget alls! :P
Haha, så jag blev superglad och kollade på heeela avsnittet! :)

That´s all folks! // BiNA

Kommentarer
Postat av: Tette Merio

Förstår att du är stolt över dina barn - de ÄR ju helt underbara båda två! :-)

Bra att det gick så bra på BVC!



Hoppas du får sova lite inatt nu.

Vi ses på torsdag.



Puss, puss, prinsessan!/Mamsen.

2009-02-03 @ 23:37:06
URL: http://www.tettemerio.se
Postat av: Joel

Du måste ju lära dig stava korrekt.

Han heter: MacGyver (förnamn Angus).

Har sex av totalt sju säsonger hemma :)

Älskar 80-tals serier för övrigt!

Missa inte nya Knight Rider 2008, den går på onsdagar 20:00 på TV6!

Mer info på min blogg!

Hade bäst! Kram J.

2009-02-04 @ 10:09:19
URL: http://djfaiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0