Alkohol skapar fan idioter!!!


I lördags blev jag arg, ARGARE, ARGAST!
För helt ärligt talat, vilka puckon det finns på krogen...
Av vilken anledning ansåg sig människan ha rätt att vräka ur sig det han gjorde? Och till MIG dessutom?!
Han har inte ett SKIT med varken mig eller min familj att göra så vart fasiken fick han luft ifrån, varför tycker han ens att han har rätt att yttra sig i det ämnet?!
Letade han bråk eller var han så pass full att han inte riktigt tänkte sig för, eller ÄR han helt enkelt ett så stort arsle att han tyckte att det han sa var okej??!!

Av vissa anledningar tänker jag inte gå in på detaljer om vad som hände, några av dom som vet tycker säkert att det var en bagatell men det var det inte. Inte för mig och inte för en av dom som äger halva mitt hjärta!
Jag har hur som helst en sak jag vill säga till alla er som läser min blogg: 
Vet man inte ALL fakta gällande något så ska man fan inte lägga sig i heller!

Haha, trevlig uppdatering va? :P
Det var ju ett tag sen nu, men jag ska uppdatera ordentligt någon dag i veckan.

Tills dess får ni ha det så bra ni bara kan! // Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0