Duktiga jag !!


Hej och hallå !!

Idag har jag städat, heeela dagen nästan.
Dammsugit, torkat damm, vikt tvätt och donat :) Har verkligen varit flitig som ett bi :)
Och så va vi på promenad jag och barnen, hur härligt som helt.
De va ju inte alls lika kallt som de varit ett tag nu så idag va de bara skönt me promenad. Inget lidande inte !! :)

Pratade me Pernilla nyss i telefon, hon hade sett ett nytt avsnitt av Gossip Girl som hon laddat ner.
Och då kom jag på att i natt, eller ja sent i alla fall, kommer inte ihåg va klockan va... men då såg jag hur som helst ett avsnitt av serien Förhäxad på tv !! Wow !! Älskade den serien när den gick, kommer ihåg att mamma och jag brukade se på den på kvällen :)
Den serien saknar jag verkligen, en av mina favoriter någonsin :)
Däremot gillade jag inte Arkiv X när jag va lite... eller, ja, minns inte när den började gå ? :-O Men jag kommer ihåg att mamma brukade se på den och jag fick rysningar bara jag hörde musiken !! Haha :P

Jaha, nej men jag och Pernilla har tydligen blivit beroende av listor :D Haha
Det lär ju dyka upp fler här inom en snar framtid men de är faktiskt KUL att göra dom.
Fast man tröttnar väl snart... :)

God natt !! // ßíΝΔ <--- haha, kul man kan ha me "specialtecken" :)

♦ Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. - Nalle Puh


Kommentarer
Postat av: Miss J

Ja fy faaan! Arkiv X signaturmelodin.. Uhhh!

Kommer ihåg att johan alltd kollade på det på nätterna när jag skulle sova.. Så hörde man den där jävla musiken för han var vägg i vägg.. Man höll ju på att skita ner sig!

2009-01-15 @ 02:23:16
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: BiNA

Haha, jaaa usch !!

Har inte kollat på Arkiv X sen dess, undrar just om man skulle bli lika skraj idag som man blev då ? Mohahaha men nej de kan man ju inte bli :P

2009-01-15 @ 03:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0