Dumma, dumma telefon! :/


Hoppsan hejsan, ni som hunnit va inne och läsa här i min blogg redan undrar nog vart listan tog vägen... Jag RADERADE den! Blev så irriterad på att den fick ett helt annat typsnitt än alla andra inlägg. De är ju bara störande...

Och ni som försökt ringa mig idag, min telefon är stone dead! :/
Fast jag satt den i laddaren... nu har de hänt nåt me telefonen vettu.
Ska se om jag får igång den snart, annars blir de jobbigt :/
Så jag ignorerar er inte!

Och om ni försökt nå mig på msn istället är de inte alltid säkert att de funkar heller, ibland ser jag nämligen inte va ni skriver eller ens ATT ni skriver till mig... suck!
Så ni behöver inte bli sura och tvära, jag ignorerar er inte som sagt! Jag har bara trassel me kommunikationen!

Idag lämnade jag barnen på dagis.
Såg sen till att få i mig lite frukost innan jag skulle på möte.
Mötet gick bra.
Sen tog jag en kaffe me R.
De är ungefär va som hänt idag... händelserikt va? ;) haha

På bussen hem va de livat, Elvis och Isolde KÖRDE bussen. Ja, inte på riktigt alltså, dom lekte att dom gjorde de där dom satt. Så dom lät och svängde och svängde och lät lite mer.

Vilken aptit Elvis har fått!
Han har alltid varit lite petig me maten men nu helt plötsligt vräker han i sig!
Och hela tiden helst, han kan äta två stora portioner mat och ändå komma efter en kvart sen och säga att han är hungrig :-O!
Snacka om att vända på en femöring.
Men de är ju toppen! :D
Vet inte om de är likadant på dagis, men de tror jag inte, då hade dom nog sagt något.
Men han äter som en häst hemma i alla fall... hmm, man kanske har blivit bättre på matlagning? hahaha! :P

Men mer har de inte hänt här borta.
Jag ska göra en kopp te nu.
Och hoppas på att min telefon vill funka snart... // BiNA

Kommentarer
Postat av: Anonym

BULLA!



DUMMA DUMMA TELEFON! Jag försöker jue få tag idig! Har ringt terrat dig på msn! Men nu förstår jag varför jag inte har fått något svar!

Är såå nyfiken på hur det gick på mötet i dag! Men jag får hoppas att din telefon har kommit ur sin koma i morgon!

Pöss på nosen!

2009-01-21 @ 21:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0