Google-lista


Första listan som görs i den här bloggen.
Hittade den här roliga listan som ska göras me hjälp av google.com.

Du ska bild-googla dina svar på följande frågor och ta första bilden som kommer upp.
Att använda första bilden som kommer upp är ju liksom poängen i de hela, och de roliga!
Använd bilderna som dina svar :)

1. Året du är född?




2. Hur definierar du din sexuella läggning?




3. Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?




4. Och din sämsta?

Haha, svarade: "Fråga mina sexpartners" :) haha



5. Vad söker du hos en partner?




6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse?
(förnamnet)




7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?




8. Vilken kändis är hetast enligt dig?
  
Alltså... Jag kan inte välja, tar båda :P


9. Vad gör dig avtänd?




10.  Vem hade du det första riktiga förhållandet med?
(förnamnet)




11. Vilken kroppsdel, förutom munnen, gillar du mest att kyssa på en kärlekspartner?




12. Vilket kärlekspar gillar du mest på TV/film?

Av någon anledning kom jag att tänka på filmen Edward Scissorhands här...



Haha, så här går de när man inte har nåt att göra mitt i natten :)
Men de va ju lite kul!

Nu ska jag faktiskt sova... usch, klockan är mitt i natten igen... suck!
Jaja, ska i alla fall upp tidigt imorgon, tänker tusan ställa klockan! Har bestämt playdate me Nettan så upp och till Nynäs ska jag! Så det så! :)

Natti !! // En alltför pigg Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0