Heldag me Jessiva!


Hej hopp!

Tänkte försöka uppdatera lite...

Idag har jag träffat Jessica, heeela dagen, ja hon följde me ut till mig också och blir kvar här över natten.
Vi har ätit tacos, jag har tvättat (stackars Jessica har fått passa barn medan jag tvättade :P) och så har jag piercat mig... Men jag fick den i försenad födelsedagspresent, gratis är gott! ;)

Ja, de är ungefär hur min dag har sett ut.
Barnen älskar Jessica! Haha.
Elvis första kommentar till Jessica när vi hämtade dom på dagis va: "Va fiiin du är!" :)
Haha!

Nu ska jag va social här igen.
Så mer uppdatering än såhär blir de inte.
Kommer säkert lite bilder från kvällen sen... blir nog en och en annan toabild kan jag tro :P // BiNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0