Lista nr. 2 :)


Jaha, här kommer då lista nr. 2 i den här bloggen.
De är ju lite kul me listor :)
Så  här får ni en massa onödig fakta om mig :)

FAKTA

Namn: Zabina
Födelsedag: 5 januari
Födelseort: Nacka
Uppvuxen i:
Nynäshamn
Bor: St Vika för tillfället
Ögonfärg: Melerade (grön-gul-brun)
Hårfärg: De varierar, just nu är de brun
Familj: Mina barn, mamma o lillebror


FAVORIT

Färg: Svart
Plats: Sommarstället i Hangö, Finland. Där mår jag som bäst!
Land: Finland
Bok: "Gud på en Harley Davidson"
Fordon: Bil... fast jag har inget körkort :P
Film: Pirates of the Caribbean - filmerna
Djur: Katt
Affär: Gillar second hand affärer, där kan man hitta hur mycket kul som helst :)
Serie: Dirty, Sexy, Money - Prison Break - Gossip Girl
Café: Är jag riktigt kaffesugen så duger nästan vilket café som helst
Plagg: Min rutiga klänning o min väst
Skor: Mina vit/röda converse
Aktivitet: Aktivitet.. ?? räknas bygga lego.. ?? :P


BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln: Ja, varje dag. Oftast fler gånger per dag till o me :D
Gnälla: Mhm, speciellt på morgonen. Har vääääääärldens sämsta morgonhumör !!
Skrika: Jajjemen, när jag är arg
Sova: Ja, försöker få några timmars sömn varje natt
Försöka vara annorlunda: Nej, jag är den jag är o jag är redan annorlunda ;P
Klä dig i svart: Jupp, har mest svart i garderoben så de är liksom lite oundvikligt
Gå till kyrkan: men NEJ !!
Gå i skolan: Hmm... den tiden har passerat, men jag va ärligt talat inte världsbäst på o gå i skolan ens på den tiden jag borde ha gjort de... :-/
Röka: Jupp
Hata folk: Hata är ett starkt ord, ogilla kanske. Men de ska krävas mycket innan jag går runt o ogillar folk.
Lita på folk: Ja, för ofta tyvärr... men jag lär mig...


NÄR...

Köpte du något senast: Köpte kaffe senast tror jag, haha. Men om man menar i prylväg så va de nog lillebrors födelsedagspresent.
Kramades du senast: Har kramat mina barn idag :)
Kysstes du senast: For me to know, for you to never find out !! :P
Hade du sex senast: Haha, de du ;) hemligt...
Åt du senast: Middag idag
Var du kär senast: Oj... för ett år sen ungefär...


VEM...

Saknar du: Pappa :(
Rörde dig sist: Min son eller min dotter
Vill du slå: Ingen just nu, tycker för övrigt de är onödigt att ödsla energi på någon man ogillar så mycket att man vill slå honom/henne (shit va klok jag lät där ;))
Kramade du sist: Idag, med mina barn
Kysste du sist: Hemligt :D
Hade du sex med sist: De tänker jag inte avslöja här :P
Sårade dig sist: Vill jag inte heller skriva här... JAG VET !! Är superduper tråkig va? :P
Gjorde dig riktigt glad sist: Mina barn gör mig glad varje dag. Men förutom dom så va de Pernilla :)


HAR DU...

Brutit några ben någon gång: Ja, tummen
Några piercings: Jupp, i båda öronen o i näsan (tjur ring :)) o vill fruktansvärt gärna ha en i läppen också :)
Egen dator: Ja men just nu lånar jag en
Gjort bort dig rejält: Hahahahahaha, ooohhh ja !! :P Men de bjuder jag på ;)
Bra självförtroende: Ibland, ibland inte
Kysst någon: Jajjemen :)
Varit/är kär: Ja, varit. Men är inte.


HUR...

Svarar du i telefonen: "Hallå...?" Haha, otrevligt jag vet. Men den som ringer till mig vet väl att de är mig han/hon ringer till så varför svara me namnet? :P Svarar bara me mitt namn om jag inte känner igen numret.
Ofta bäddar du sängen: Varje morgon, om de inte är en väääldigt stressig morgon
Ofta städar du: När de behövs
Många stör du dig på: Säkert ett flertal personer, men orka älta de. Skit i dom vettja !!
Ofta träffar du din familj: Mina barn träffar jag näst intill varje dag. Resten av min familj försöker jag träffa så ofta jag kan.


TROR DU...

Att du kommer bli något: Är redan något, jag är mamma till väldens mest underbara barn !! :)
På Gud: Nej, tyvärr inte
På rymdvarelser: Hmm... ja
Att folk tycker om dig: Ja, jag hoppas väl att dom som väljer att umgås me mig även tycker om mig :P
På ett liv efter detta: Jupp


ÄR DU...

Förstående: Ja oftast, beror ju lite på va de handlar om
Öppensinnad: Jupp
Osäker: Ibland riktigt jäkla osäker
Intressant: Ooo ja !! ;) haha
Hungrig: FEED ME !! (men inte efter kl 24.00, då blir jag ett lurvigt monster :P) haha
Smart: Ja, när jag lägger den sidan till så :P tss
Barnslig: Haha, ja ordentligt ibland. Man SKA ha barnasinnet kvar !! :)
Liten: Nej, men inte stor heller
Frågvis: JA !!
Organiserad: Gällande en del saker, men jag önskar att jag va mer organiserad än jag är
Hälsosam: ... nej ... ^^ :S
Blyg: Väääldigt sällan :)
Lätt uttråkad: Ja
Arg: Inte just nu :)
Ledsen: Mnja... inte direkt
Glad: Men nej, inte de heller direkt just nu
Pålitlig: Ja
Positiv: ehh... haha, nja... :) men jag försöker :D
Lätt att förföra: Nej, faktiskt inte. Då ska du va jäkligt speciell !! ;)
Bra på att ge komplimanger: Vill ju gärna säga ja, men kan tänka mig att jag är rätt dåligt på de tyärr... :-/ o har ännu svårare att ta emot en komplimang...


VÄLJ

KATT eller HUND: Katt
VITT eller SVART: Svart
VARMT eller KALLT: Varmt
VATTEN eller LAND: Land
SEX eller KYSSAR: Kyssar... me rätt person leder kyssar oftast till de andra alternativet ;)
TELEFON eller INTERNET: Telefon
MUSIK eller TEATER: Musik \,,/(>_<)\,,/
BOK eller FILM: Film
LEVA eller DÖ: Leva !!
KOMEDI eller SKRÄCK: Komedi
PIRAT eller VIKING: Pirat !! aaaarrrr !! :)

Sååå Pernilla, sätt igång !! :)

// BiNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0