Lista nr. 3 :)

Listor är verkligen kul !! :) Hahahahahaha !!

100 frågor om dig själv!

1. är du kär? - Nejje
2. har du snusat? - Ja de har jag för lääänge sen. Ja, jag minns de Pernilla :)
3. har du fimpat en cigg på nån annan? Hrrrm, ja...
4. har du legat i sängen brevid en kille? - Haha, ja
5. har du blivit dumpad? - Jupp
6. har du blivit slagen allvarligt? - De beror på va som menas me allvarligt ? Tycker att de är allvarligt att bli slagen över huvud taget...
7. tar du droger? - Absolut inte !
8. har du dansat i regnet? Japp, OCH sjungit :)
9. har du pussat en tjej? - Ja, vilken tjej har inte pussat en annan tjej ? :)
10. hatar du någon? - Nej, orkar inte gå runt och hata folk, onödigt slöseri av energi
11. älskar du någon? - Ja, mina barn och resten av min familj
12. har några av dina vänner svikit dig? - Ja
13. har du djur? - Nej... inte ens dammråttor just nu :D
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - Ja, senast bredvid Pernilla när hon sov här
15. hatar du dig själv? - Nej, men kan bli riktigt arg på mig själv ibland
16. gillar du orange? - Njae... de beror på i vilket sammanhang ?
17. har du haft/har oskyddat sex? - Ja
18. har du nån sjukdom? - Nej
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - Oh ja, har nog hänt flera gånger :)
20. har du en gris? - Självklart ! Han bor under mitt köksbord och äter resterna som barnen tappar ! Vem har INTE en gris ? Har väl alla ? :D
21. har du en plattång? - Nej, faktiskt inte
22. har du en bror? - Ja, lillebror Zacharias :)
23. har du sjukt bra humor? - Hahahaha, sjuk humor snarare, bra vette tusan :P
24. är du brunett? - Jajjemen
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Ja, om jag har tid me de
26. tycker du om hästar? - Nej, men ogillar dom inte heller direkt. Hästar intresserar inte mig helt enkelt
27. har du en hund? - Nej, har haft när jag bodde hemma
28. har du skilda föräldrar? - Ja, pappa lever inte ens
29. har du gått på simskola? - Öhh... tror de ? Haha
30. har du sagt bög till en kille? - De har jag säkert, när jag gick i skolan. Säkert som vuxen också, på skämt till nån kompis
31. har du sagt fitta till en tjej? - Hmm, inte va jag minns. Men har säkert gjord de me nån gång i skolan
32. har du fuskat? - Ja de har jag
33. har du en teve på ditt rum? - Vilket rum ? Har i vardagsrummet och i sovrummet...
34. har du lunar? - Hahahaha men NEJ ! Men jag har haft, när jag va runt 14 kanske :P
35. har du MSN? - Jupp
36. har du en syster? - Inte en riktigt. Har fyra ingifta systrar på pappas sida och sen har jag Pernilla som är som en syster för mig :)
37. har du bruna ögon? - Har melerade ögon och lite brunt finns de i dom
38. gillar du att fota? JA ! Hur kul som helst :)
39. har du sett dig själv brinna? - Nej tack och lov :S
40. hjälper du dina vänner? - Ja, om dom behöver hjälp och jag kan hjälpa till me de. Vänner ska väl hjälpa varandra ?
41. gillar du tacos? - Mmmmm, ja !
42. tycker du att du är söt? - Öhh, njae... brukar ju inte hajja till och tänka "va söt jag är" haha :P
43. har du dansat? - Ja, många gånger :)
44. har du spelat fotboll? - Ja, på skoj
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Hmm... ja
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Nej, gu va långtråkigt
47. har du ätit sniglar? - Usch nej blä och fy !
48. äger du en locktång? - Ja, men använder den aldrig
49. gillar du att tugga tuggummi? - Ja, har mina perioder :)
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - Ja
51. gillar du kläder? - Ja, men inte tokigt mycket
52. hatar du falska vänner? - Har inga, varför gör man sig inte av me falska vänner ? :-O
53. gillar du räkna matte? - NEJ !
54. älskar du någon nu? - Ja, mina barn, min familj och mina vänner :)
55: har du gråtit inför en vän? - Ooh ja, många gånger. Men bara riktigt nära vänner.
56. kan du sjunga? - Alla kan väl sjunga, sen hur de låter är en annan femma :P haha
57. har du sett nån dö? - Ja :( min pappa. De värsta jag varit me om :´(
58. säger du vad du vill? - Oftast, ibland får man ju bita sig i tungan för att inte säga fel saker vid fel tillfälle...
59. är du stor? - Öhh, nej men inte liten heller
60. vad är ditt hela namn? - Zabina Cathinka Waldine (upprepa de om ni kan ! ) Haha :P
61. kan du tala spanska ? - Kan säga några ord och kanske någon mening :)
62. är du kortare än 1.60? - Nej
63. älskar du sommaren? - Ja och nej. Älskar de mesta me sommaren utom alla insekter ! Usch !
64. älskar du vintern? - Ja, allt utom den otroooliga kylan som är ibland
65. har du mer än 6 par skor? - Ja
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Haha, ja varje gång :D haha
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja, fast inte från något högt fönster
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Nej
69. gillar du att städa? - Ibland är jag på riktigt städhumör, som idag :) har städat hela dagen :)
70. gillar du att sova länge? - Ja tack !
71. har du vart med om en olycka? - Japp, inte bara en
72. är du förvirrad? - Haha, ja jag är nog de :P
73. har du mer än 6 par byxor? - Ja, men jag gillar nog inte mer än tre-fyra par av mina byxor...
74. har du förlorat en vän? - Ja :(
75. gillar du att shoppa? - Nja, är inte galen i de men de är kul emellanåt :)
76. har du varit i paris? - Nej
77. gillar du spindlar? - Varken gillar eller ogillar spindlar
78. klarar du dej själv? - Ja men ibland behöver man någon
79. har du lagat mat? - Ja, ungefär varje dag sen jag blev mamma :)
80. är du klantig? - Haha, ibland riktigt klantig :P
81. har du foppatoffler? Nej gu nej !
82. har du mer än 20 låtar på din data? - Ja på en av dom
83. sminkar du dej innan skolan? - Går inte i skolan, men när jag gjorde de så sminkade jag mig när jag orkade
84. har du träffat en kändis? - Ja, Thomas DiLeva, Backstreet Boys och några till
85. har du mer än 7 par nagelack? - Ja
86. har du busringt? - Ja, massa gånger me Pernilla när vi va mindre :P
87. har du skällt på din bror? - Ooh ja, förlåt Zacharias !!!
88. har du en vän som skiter i dig? - Nej, såna vänner är väl inget att ha
89. har du velat göra saker men vågar inte? - Ja
90. sover du med nått gosedjur? - Nej, va längesen
91. har du åkt nånstans utan att du får? - Hahahahaha, ja flera gånger. Mest me Pernilla :)
92. vill du bara bort ibland? - Ja de vill jag
93. har du tältat? - Ja, fy va hemskt, mygg mygg mygg !
94. har du brännt dig? - Nej, inte allvarligt
95. har du lekt med levande ljus ? - Ja
96. har du lekt anden i glaset? - Ja, för lääänge sen
97. skäms du ibland? - Ja verkligen
98. bor du i skåne? - Haha, nej men jag har haft två bonusbarn som är från Skåne
99. gillar du hip hop/rap musik? - Nej !!
100. är du på sista frågan nu? - Ja äntligen !! :)

Kommentarer
Postat av: Miss J

hahaha åhhh! listaaaaaa.. Jag älskar listor!! Den här tar jag'!

2009-01-15 @ 02:23:57
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Bina

Jaaa, listor är ju urkul ! :D

Har fått dille på dom, haha!

Kommer nog fler snart :)

2009-01-15 @ 03:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0