Lista nr. 4 :)


Mohahaha !! Jag VET, jag har blivit beroende av listor !! :P


Reglerna är:
(japp, de finns regler :))


Förnamn =
Mellannnamn

Efternamn = Närmaste grannes efternamn

Hemstad = Dit du senast åkte tåg

Ålder = Pappas ålder

Yrke = Mammas yrke

Intressen = Det du avskyr

Antal barn = Antal tatueringar

Hårfärg = Tröjans färg

Ögonfärg = Byxornas färg

Musiksmak = Sånt du inte tål

Favoritartist = Det du lyssnade på senast


Hej, jag heter Cathinka Karlsson.

Jag bor i Haninge, är 57 (dock bortgången) år gammal och arbetar som frisör.
Mina intressen är att kräkas och städa toaletter.

Jag har inga barn men funderar på att skaffa ett par-tre stycken.

Jag har sett några jag faktiskt gillar.


Min hårfärg är åt det svart/vit rutiga hållet och jag har svarta ögon.

Jag lyssnar helst på opera och klassiskt.

Mina favoritartister är dock Fall Out Boy.


// BiNA... eller Cathinka :)

Haha, du MÅSTE göra den här Pernilla !! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0