Lista nr. 5 :)

Nu får de snart va bra!!
Jag tror vi har trabbats av en listepidemi! :P haha
Men här Pernilla och Jessica, har ni en till att roa er me ;)


Sätt din musik på blanda.-
Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
Använd sångtitlen som svar på frågan.


1. Hur mår du idag? The scientist
2. Kommer du komma långt i livet? Just like you
3. Hur ser dina vänner dig? Thanks for the memories (varsågoda!) :)
4. Kommer du gifta dig? Rejected all along (tydligen inte alltså, haha)
5. Vad är ditt livs themesong? Iris
6. Vad är ditt livs historia? The reason
7. Hur är skolan för dig? Pain (mhm...)
8. Hur kan du komma framåt i livet? Let it die (men usch, hemskt :(...)
9. Hur kommer imorgon vara? Holliday
10. Vad är det bästa med dina vänner? Boulevard of broken dreams (?!)
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Sympathy
12. Vilken sång beskriver dig bäst? Slide
13. Hur är det med ditt liv? Hero (?!)
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Älä koskaan ikinä (men nej tack! haha)
15. Hur ser världen på dig? Welcome to my life
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Wherever you will go
17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Cocaine (är dåligt!!!)
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? I surrender
19. Har du en djup & mörk hemlighet? So sick
20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Mercy
21. Hur kan jag göra mig själv glad? Don't stop the musik
22. Kommer jag någonsin ha barn? These words
23. Vad är några tips till mig? Gimme gimme gimme (hahaha!!^^)
24. Hur kommer jag bli igenkänd? Nothing compares 2 u
25. Vad är min danssång? Beautiful ones

// BiNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0