Men VARFÖR måste de alltid va en rubrik!


Hej svej!

Har inte direkt något att skriva faktiskt. Har inte hänt så mycket idag eller igår.
Helgen va ju som sagt hur trevlig som helst, men jag orkar inte skriva om den i detalj.
Jag hade i alla fall jätte trevligt me två goda vänner i fredags.
Och sen hade jag minst lika trevligt me kusinen och hennes familj på lördagen.

Idag har de bara varit lugnt.
Men imorgon måste jag ringa ett samtal och kolla upp lite saker.
Ska försöka hinne me lunch me P också innan han fortsätter flänga runt.

Jaha, nähä, här har man ju inte tid att sitta. Pernilla är på väg för en kopp te medans Björn spelar fotboll.
Och middagen måste ju fixas.

Ha en trevlig måndag! :) // BiNA

Kommentarer
Postat av: Tant Niola

jasså, skulle jag ta en kopp te? Det blev jag inte erbjuden?! Hum....=)

2009-01-19 @ 22:35:15
Postat av: BiNA

Men va? Du fick ju mat istället :P haha, glömde bort att fråga om du ville ha te, förlåt! :)

2009-01-20 @ 00:34:59
Postat av: Tant Niola

hihihi! Iofs, det var 100gånger bättre en kopp te, för jävlar vad gott det var! =)) Bullas stekta Champinjoner (med vitlök & kryddor) + ris! Mums!

2009-01-21 @ 00:10:04
Postat av: BiNA

Hihi, enklaste jag gjort på länge :P Men de va ju bra att de smakade! :D

2009-01-21 @ 00:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0