Rorövovarorsospoproråkoketot ! :)


Jahopp... sova, va är de... ?
Tänkte verkligen försöka lägga mig tidigt idag, jag är ju trots allt hur trött som helst, men icke sa nicke.
Kan verkligen inte somna... men jag kommer i alla fall upp på morgonen, fast hur bra kan de va att bara sova några timmar varje natt ? Nej, de måste bli ändring på de ! Får ta mig själv i kragen och säga till mig själv på skarpen... som Pippi gjorde, "Nu Zabina, går du och lägger dig!" :)

Imorgon är de torsdag... ja, och sen är de helg.
Tycker helt ärligt talat att just den här veckan har gått rätt sakta.
Men jag har hunnit me en massa saker, kanske är därför, jag har inget som jag inte gjort men borde ha gjort just den här veckan.

Pernilla fick ett ryck idag:
- " Kokanon dodu poproratota rorövovarorsospoproråkoketot ?"
- " Say what ?! "
- " Joja, kokanon dodu dodetot ? "
- " Jahaaa, rövarspråket !! Jojajojjojemomenon dodetot kokanon jojagog !! "

Haha, va ju eeeeeeevigheter sen man pratade rövarspråket, men fy så roligt ! :)
Pernilla kom på att de är hur fiffigt som helst när vi inte vill att små öron ska förstå va vi säger, för engelskan kommer dom ju bli hajj på så småningom.

Jaha, nähä... om man skulle göra ett nytt försök me att sova då :)

Nattinatt !! // BiNA

Kommentarer
Postat av: Miss J

Sova suger... Hahahaha har precis kollat på en film.. Ska försöka sova.. Men det går inte!

2009-01-15 @ 02:19:46
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Bina

Nej, jag har fortfarande inte somnat...

Haha, hopplös är man :P

2009-01-15 @ 03:07:13
Postat av: Miss J

Vadå, är det du som har gjort den ?? Eller vadå ?

2009-01-15 @ 03:43:36
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Bina

Men guuu nej! Håller me dig, vem tusan orkar GÖRA dom, de är bara kul att svara! :)

De jag menade va att jag SVARADE på den tidigare idag och sen bara ploppar den upp överallt, snacka om listepidemi! :P

Haha, gu va jag är TRÖTT! :D

2009-01-15 @ 03:59:35
Postat av: I Z Z A H

Hej jag har en tävling i min blogg ta dej en titt i den vänstra menyn på min blogg där finns det en tävlingsknapp klicka på den för att komma vidare hoppas du vill delta !

2009-01-15 @ 04:04:27
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: Miss J

Hahaha jaha..

VA?! vadå verifiering ?? Jag har inte sånt skit!

Haha jaaa du skulle ju sova för längesen ?!

Jag borde också göra det... ahhh

2009-01-15 @ 04:07:20
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0