Ny design! :)


Så hade man ny design på bloggen då, och de har jag superduper snälla Jessica att tacka för.
Så, TACK JESSICA!! :)

Nu är klockan seeent och jag ska för första gången på en och en halv vecka försöka lägga mig i tid och sova...
Inte säkert att de funkar men jag ska i alla fall försöka :) ordentligt försöka!

Jag har ju en del att göra imorgon, så sömn måste de bli!
Ska ringa några samtal.
Ska äta lunch me P, sen ska vi hjälpa M storhandla.
Sen ska vi hem till M. Sandra ska klippa M.
Handla måste jag göra också... puh!
Kudden, here I come!!!

Godnatt på er! // BiNA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Varsågod!

2009-01-19 @ 23:28:58
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0