Regn, regn, regn... :/


Hejsan hoppsan!

Jaha...
Skriva va de ja...

Idag har jag först dejtat Nettan, vi strosade runt lite och pratade en massa.
Sen mötte jag upp P och vi åt lunch. Kan någon förklara varför alla ställen plötsligt är stängda på dan i Nynäs??!!
Mix, Moulin Rouge, Kroken... you name it, alla va stängda...
Och så började de regna också, så vi såg ju ut som två dränkta katter när vi väl hittade någonstans att äta.
Men vi hittade till slut ett ställa att äta på i alla fall, där man kunde sitta i lugn och ro och prata en massa.

Sen hämtade vi upp mina barn på dagis.
Haha! Dränkta av regnet som vi va:
- "Kolla! Här har dom ju torkskåp också."
- "Ja, dom brukar ha de på dagis. "
- "Mhm..."
- "Du kan ju hänga av dig kläderna och torka dom, haha"
- "Nja, jag funderar på att ställa mig i de..."
- "Ja gör de du så hämtar jag dig när jag hämtat barnen."
Efter de satt de skrattande föräldrar i hallen.
Man undrar ju hur någon förälder hade reagerat när dom öppnade torkskåpet och de stod en person där inne -"Hej hej, va letar du efter? En brun jacka, okej, varsågod. Va snäll och stäng efter dig." , haha, hade varit en kul syn :)
Men man skulle ha ett torkskåp sådana här dagar...

Efter de gick vi hem till M och besökte honom.
M lärde Elvis ett tv-spel och de gick hem kan man säga. Elvis hade hur kul om helst, men jag ska nog inte skaffa något i alla fall, då skulle han bli sittande där i timmar. Nej, inget sånt här inte!

Sen dök Sandra upp, vi drack kaffe och pratade en stund innan hon satte igång me att klippa M.
Snyggt blev de! Bra gjort Sandra! :)

Och efter de blev de storhandling! Så nu är de fullt i både kyl och frys! :)

Men jag vet inte va som hände me mig idag när vi satt i soffan hemma hos M.
Plötsligt blev jag jättetrött, sen svartnade de framför ögonen och så kändes de som om jag åkt karusell i timmar och just klivit av. Fick först gå ut och sätta mig på balkongen en stund och få lite frisk luft.
Men de hjälpte inte så värst mycket, så jag fick lägga mig ner en stund och dricka Loka. Och efter ett tag va de borta.
Märkligt... :S
Jag har fått så förut några gånger, men då brukar de komma i samband me att jag reser mig för fort. Och nu satt jag ju stilla. Behövde väl bara lite vätska i kroppen.

Nej, nu ska jag göra en kopp te och försöka varva ner.
Hej svej! // BiNA

Kommentarer
Postat av: Sarah

Blodsockerfall skulle jag tippa på.

Drick något sött, eller ät. Typ Oboy eller läsk eller mjölk..

2009-01-21 @ 11:11:15
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0