Lista nr. 6 :)

Hopp! De blev visst en till direkt :)
Snodde den här av Jessica!

Senaste
Kompisen du träffade: Amy, igår
Personen du pratatade med: Pernilla såklart :)
Du fick SMS av: Nettan
Du kramade: Mina barn :)

Idag
Kläder: Svarta tights, mitt långa vita linne, en svart långärmad tröja över
Bättre än igår: Tror de, igår va en sån dag man bara känner "bläää!" hela dagen igenom

Imorgon
Är det: Fredag
Händer imorgon: Lämna barn på dagis, möte, träffa några vänner

Favorit
Nummer: 6 och 18 (haha, jag HAR tydligen favoritnummer :P)
Färg: Svart, vit, grön
Årstid: Våren

Nu:
Saknar du någon? Mm, varje dag
Humör för tillfället? Hungrig !! Måste laga mat efter den här
Musik: Jajjemen, just nu spelas "I surrender"
Tidsfördriv: Datorn

Frågor och svar
Det första du gjorde I morse? Vaknade :)
Vad åt du sist? Mackor
Tror du på distansförållanden? Nej, tror inte de håller i längden
Vem tänker du på just nu? Tony, hade ett långt samtal me honom igår kväll
Tror du att personen tänker på dig med? Haha, nej de tror jag verkligen inte
Vart reste du sist? Resa? Va är de? :-O
Vad gjorde du igår kväll? Nattade barnen, uppdaterade bloggen, surrade på msn
Liknar du din mamma eller pappa? 50/50 tror jag, va mest lik pappa när jag va liten men nu blir de mer och mer mamma
Ler du ofta? Ja, de gör jag nog
Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja, fast jag vet att de inte funkar ändå
I vems säng sov du i igår natt? Min
Vilken färg har din tröja? Vit

Sorg
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja, flera gånger :(
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ofta
Gråter du när du skadar dig? Nej, eller de beror nog på hur pass allvarligt jag skadar mig

Lycka
Är du en glad person? Teater, men ibland är jag riktigt glad :)
Önskar du att du var lyckligare? Ja
Är lycka överskattat? Absolut inte!
Kan musik göra dig glad? Ja riktigt glad :)

Kärlek
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Ja
Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja självklart, sånt säger man väl inte om man inte menar de???
Har du en flick/pojkvän? Nej
Är du nöjd med det? Nej, egentligen är jag nog inte de. Men jag vill ha de så just nu och ett tag framöver
Är du kär? Nej

Hat
Vem hatar du verkligen? Ingen
Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej de tror jag inte
Är du en mobbare? Verkligen INTE!
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja, flera gånger
Har du blivit sviken någon gång? Ooh ja

Skolan
Gillar du skolan? Nej, jag gillade inte skolan på den tiden jag gick där, och jag hade skäl till de!
Favoritämne? Musik och foto
Värsta ämne? Matte
Har du spytt i skolan nån gång? Ja, de har jag haha
Är skolmaten god? Jag gillade den


Nu ska här bli MAAAT!! :) // BiNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0