Hej Hopp !!


Idag.

Lämnade barnen på dagis, träffade Nettan en sväng.
Men mest har jag umgåtts me Amy. Vi har plockat ner allt julpynt på puben och surrat i timmar.
Träffar inte Amy lika ofta längre och de känns ju trist, men guuu va mycket man får att prata om när man inte setts på ett tag :)
Vi ska börja promenera, Amy och jag, me start imorgon efter jag lämnat barnen på dagis :)
Haha, jösses, jag och promenera i samma mening !! haha, men de kan ju va kul... och nyttigt om inte annat :P

I helgen ska barnen till sina pappor, ska försöka hinna me att hälsa på Sandra en sväng då och träffa hennes hund.
Ja, hon har skaffat vovve !! :)
Har ingen aning om va den heter kom jag på nu, måste ringa och fråga :P

Nu ska jag äta middag.
- "äta bör man, annars dör man!"
- "äter gör man... ÄNDÅ dör man!"

Hej hopp !! // BiNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0