Natter!


Jahopp...
Madde ringde, pratade me henne i oääändlighet!
Kul! :) De va ett tag sen sist. Hoppas bara vi kan försöka ses snart också? :D

Jag blev hungrig mitt i natten.
Så jag tassade bort till kylen och öppnade.... funderade... kollade... funderade lite till och stängde kylen.
Tänkte göra popcorn. Men sen tassade jag snällt över till kylen igen och gjorde en lätt sallad! :)
Skönt, nu är hungern stillad och jag lyckades hindra mig själv från att trycka i mig en massa onyttigheter :)

Eftersom jag inte har bättre för mig såhär mitt i natten så tänker jag bjuda på en till musikvideo.
En av mina gamla favoriter. Gillar verkligen den här låten!
Så den går jag och sjunger på nu 24 timmar om dygnet :)

Så, här: Anouk - It's So Hard!

 

Godnatt! // BiNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0