Helgpaus!


Tjenahej!

Jag har inte lämnat bloggvärlden,  bara tagit en "helgpaus" :)

I fredags mötte jag som sagt upp Jessiva (haha, jo jag VET vart C sitter!) i centrum.
Vi åt lunch, strosade runt och jag piercade mig.
Sen hämtade vi barnen på dagis, inhandlade allt som behövdes till tacos och åkte till mig.
Jag, Jessiva och barnen åt alltså tacos och myste hela kvällen. Kul! :)
Va längesen jag umgicks me Jessiva så de va roligt!
Hon sov kvar här också. På morgonen blev hon väckt av en puss från Elvis, gullunge han är! :D

I lördags ville mamma ha barnen så hon, Johan och Zacharias hämtade upp barnen här vid fem-tiden.
Sen blev de pizza och sen Rocks!
De va kul att åka till stan för ovanlighetens skull :)

Och så idag hämtade jag upp barnen hos mamma, vi stannade där en stund och sen åkte vi hem och hade myskväll!

Haha, oj va detaljerat jag skriver va? :)
Men jag orkar helt enkelt inte uppdatera mer avancerat än såhär just nu.

Ha de gott! // BiNA

Haha, jag gillar den här bilden :P en RIKTIG toabild! ;)
Ska lägga upp lite mer bilder från helgen men de får bli imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0