Trevlig midsommar!


Hoppas att alla har haft en riktigt trevlig midsommar.
Jag firade min i sorunda, hur trevligt som helst :)
Nu har jag landat "hemma" igen.
Bor i mammas lägenhet ett tag framöver medans hon är i Finland, någon måste ju passa fiskarna ;)
Det enda jag ska göra nu är att sova, tråkigt men jag känner mig i stort behov av det.

Som ni märkt uppdateras inte bloggen så ofta längre.
Det beror helt på att jag "tappat lusten"...
Tyvärr kommer nog detta hålla i sig ett tag, men så småningom ska jag få fart på bloggandet igen ;)

Lägger ut en låt som just i den här versionen har fastnat i mitt huvud.
John Mayer - Free Fallin



Sköt om er! / BiNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0