Duracellkanin


Jag är en duracellkanin på 20 koppar kaffe...
Jag flänger i alla fall runt som en.

Jag har verkligen NOLL lust att uppdatera fortfarande.
Men de känns som att de beror lite på också att jag inte uppdaterat på så länge nu så jag vet inte vart jag ska börja skriva ungefär. Pissjobbigt!

Så jag tänkte att jag skiter i dom dagar som varit och börjar me idag istället. Och sen uppdaterar dag för dag igen, för jag ORKAR inte skriva om allt som hänt sen jag skrev sist, finns ingen som skulle orka läsa de ändå.

Och idag har de inte hänt mycket.
Jag och barnen tog en ledig dag, vi har tvättat och städat.
De är ungefär de som hänt här hemma.

Har tyvärr inte tid att skriva mer, maten står på spisen och de blir ett himla uselt resultat om man låter den sköta sig själv. De har jag fått lära mig den hårda vägen ;)

That's all folks! // BiNA

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha jag vet hur det känns!

2009-03-10 @ 11:47:06
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0