Girls Night!


Jag befinner mig i Södertälje hos Pernilla.
Här ska de börjas fixas me fejjor och kläder för att sedan röra oss ut och inspektera stan.
Just nu sitter vi me en cider i handen och System Of a Down dundrandes i högtalaren. \,,/(>_<)\,,/
Nej hörrni, jag måste tyvärr fatta mig kort idag.
Pernilla blir angry annars ;)
Dags att måla truten!

Ha en galet trevlig lördag mina små saltgrodor! ;) // BiNA

De här lyssnar vi på just nu!
Pernillas kommentar till videon: "-Där ser han ju ut som en jävla turist ju! Men NEJ! Jag menade terrorist!" Haha ;)



Kommentarer
Postat av: Tette Merio

Om du är i Södertälje nu så antar jag att det betyder att du inte kommer att sova hos oss inatt, med andra ord?! ;-)



Hoppas ni får en kul kväll!

Ta´t lugnt! ;-)

Hälsa Pernilla!



Puss och kram!/Mamsen din.

2009-03-15 @ 00:38:54
URL: http://www.tettemerio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0